Imorgon är idag igår

Ännu en dag av saknad men på fredag kommer min älskling hem. Saknar henne så otroligt mycket, saknar att få känna våran älskling sparka. Hade barnen i måndags och idag. När jag hade dom i måndags fick jag en farsdagspresent av Steffo.

Zeb hade oxå gjort en men den ville han ha själv, go killen. Det är tanken som räknas. På måndagen var Tuvali med för första gången på länge, men hon somnade innan vi kom hem sedan sov hon under hela umgänget. I morse när jag vaknade hade jag en klump i halsen och kännde mig så ledsen, kom senare på vad det berodde på. Tuvali är 14 månader, jag är hennes pappa men för henne är jag en främling, känns så otroligt jobbigt. Idag när dom var här så var Tuvali vaken och lekte hela tiden, hon gav mig saker och vi fick väldigt bra kontakt men vips så var det dags för henne att gå hem. Hämtade overallen för att klä på henne, då började hon att grina, hon ville inte, hon hade väl roligt. Gumman. :( Det känndes så otroligt bra idag. Grabbarna är lika underbara som vanligt. Länktar så otroligt mycket efter dom, hoppas att den här karusellen har nått sitt slut snart. Nästa fredag ska tinget fått in allt och sedan hoppas jag att dom skyndar på, förstår inte vad som ska ta sådan tid. Nä nu är det dags att tänka på refrängen så man orkar ta tag i morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Båcka

Hej broren min!

Skönt att det gick bra med Tuvis igår! Du ska se att det löser sej med henne bara det blir någon ordning på allt. Vet att du är orolig över det och att det tynger massor. Nu håller vi alla tummar på att det blir klart snart i den här himla härvan.

Stor kram!

2009-11-12 @ 08:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0