En dag i taget

Vilken helg, har nästan inte träffat min älskade nåt. I lördags jobbade hon 15-23 och på söndag var det kurs från 9 på morgonen, jag hämtade henne efter 17 då skulle hon hem och packa och kl 19 så bar det av till Stockholm. Och med sig tog hon våran bebis, jag saknar att få känna hans sparkar, go unge. Men vad ska hon göra då, lämna magen hemma. Men den tid vi hade i helgen var som vanligt helt underbar. Inte att förglömma så fick vi fin främmande på lördag, Sofies bror Peter med familj från Gävle kom in en sväng. Tror dom bara var ute efter Sofies hembakta kakor. Med sig hade dom en kartong full med barnkläder, jag länkter så att jag inte vet vart jag ska ta vägen ibland. Och när man tittar på barnkläder blir ju länktan inte precis mindre. Kommer bli så härligt med blöjor och sömnlösa nätter. Theo växer så otroligt fort, 5månader och han kryper redan omkring. Om någon månad är han nog som en tromb som river med sig allt i sin väg. Jag såg när Peter hade lite smör på fingret och skulle ge Theo det, han gick löst på hela handen som en liten Rottweiler. Jag tror att alla i hans närhet är glada länge han har denna tandrad.


Kom och tänka på en sak som Steffo sa för några veckor sedan. Han kom in i köket och frågade vad det skulle bli för mat och jag svarade.
- Idag ska då få nåt du tycker är gott, pytt i panna. Varpå Steffo svarade.
- Jag tycker om pizza också.
Fick pappa sig en liten pik mån tro, det kan man undra. Så pizza blev det förra veckan.
I morgon bär det av till Stockholm för en annan också, 3 nätter på hotell med den jag älskar mest. Kommer att kännas som semester fast man ska jobba. Länktar.


Kommentarer
Postat av: Kristin

HAHA! Hela gommen syns :-P

2009-11-24 @ 11:29:09
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0